lauantai 15. huhtikuuta 2017

Uusia askarteluajatuksia

Meillä Henriikka ja Katariina on jo jonkin aikaa sitten hurahtaneet kalenteriaskarteluun ja minä vannotin kaikille (jopa itselleni) en aloita taas uutta hullutusta. Henriikka perusti kaverinsa Marin kanssa facebookiin ryhmänkin Kalenteriaddiktit Etelä-Pohjanmaa, johon liityin uteliaisuuttani ja lähdin jopa Seinäjoellekin järjästettyyn miittinkiinkin  19.3. Kaikki jo varmasti arvaakin kuinka minun kävi, viime viikolla sitten tilasin itselleni kalenterin jota nyt innoissani odotan.
Olen kiertänyt kaupoissa ja katsellut askartelutarvikkeita taas aivan uudesta näkökulmasta. Onhan minun mukaani lähtenyt jokunen tarrapaketti ja ehkäpä jotain muutakin. Kolme viikkoa sitten mieheni Teuvo osti sopivasti minulle laminointilaitteenkin. Laite on käynyt viime viikolla kuumana, kun olen tehnyt kalenteriini välilehtiä. (Laite toki kuumenee aina kun sitä käytetään.)

Kalenteriini välilehtiä

Vähän tarroja
 Viikon kuluttua sunnuntaina 23.4 olisi uusi miitinki Lapualla ja toivon kovasti, että kalenterini on siihen mennessä ehtinyt tulla postista.
Tuli samalla lupauduttua lähtemään 2-3.9 Tampereelle Planner Lovers Finland yhteisön isompaan miittinkiin. (Minuahan on niin vaikea houkutella lähtemään mihinkään! Hah, haa!)

Koruja kalenteriin






2 kommenttia: