sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Omat deko-kutsut

 Minullahan on tavaraa laidasta laitaan ja taitaa mennä osa laidan ylikin, niin päätin eilen aamulla pitää yksinään PartyLiten deko-kutsut. Tuunasin pari PartyLite somistetta vähän erilaisiksi.

Voisihan käsityön ystävällä olla tälläinen somiste






En tiedä minkä ystävällä olisi sitten tälläinen somiste?
 
 Nyt teistä varmaan joku ajattelee minun olevan joko täysin sekoamassa tai käyttäneeni jotain noista alemmassa kuvassa olevista aineista, mutta olen edelleen suhteellisen normaali. Olen viikon päästä pitämässä PartyLiten deko-kutsut ja katselin kaappieni kätköistä kaikkea mitä voisi käyttää tuunaukseen. Mielikuvitukseni pääsee toisinaan vähän liiankin lentoon ja siksi syntyy tälläisiäkin.

Esitellessäni nämä aikaansaannokseni Henriikalle, kehittelimme alempaa tuunaustani lisää ja meinasimme että "purkkiin" olisi myös sopinut vanulaput joihin olisi laittanut vähän punaista väriä.

Toivottavasti teksteistäni ei kukaan loukkaannu eikä ota juttujani aivan todesta! 

Selvennykseksi kaikille: pullot ja ruiskut ovat peräisin navetoista ( olen maatalouslomittaja ammatiltani) eikä siis ole mitään minun käyttämiäni huumeita tai mitään muutakaan vastaavia aineita. Lääkepullot on tyhjiä ja niistä on moni lehmä saanut avun vaivoihinsa.

 

1 kommentti:

  1. Tuonne lääkepullojen sekaan sopisi hyvin pieni dosetti pillereineen! :D

    VastaaPoista