torstai 27. heinäkuuta 2017

Lisää kalenterituunauksia



Edellisessä päivityksessä kalenterituunaukseen olin pääasissa käyttänyt tarroja ja teippejä, joka on kaikista helpoin ja nopein tapa tuunata kalenteria. Nyt ajattelin laittaa vähän kuvia kalenterisivuista, joihin olen käyttänyt leimoja, sabluunoita, foliointia, leikekuvioita, stanssattuja ja paperista leikattuja kuvia.


Kuukausinäkymän puolisko, jossa on käytetty lähes kaikkia yllä mainittuja tekniikoita
Leimaamalla ja teippejä käyttäen
Leimaalla kohopulveria ja teippejä
Sapluunoilla
Sapluunalla, kohopulverilla ja teippejä
Foliontitekniikaalla
Foliointitekniikalla
Leikekuvia


Stanssattuja kuvia
Paperista leikattuja kuvia joulun ajoille
Paperista leikattuja neliöitä kuukausiaukeamalle
Tässä oli pieni kurkistus minun Happy Planner- kalenterini tuunauksiin, kaikkia sivuja en ole vielä tuunannut. (Onhan kalenterikin päivätty ensi vuoden huhtikuun loppuun,) Olen hankkinut vielä kaksi muutakin kalenteria. Toinen hankinnoistani on kovakantinen vihko, jossa on viivoitetut sivut ja toinen on Kiinan kaupasta hankittu nahkakantinen kansio, jossa ei ole sisällä valmiina mitään. Kovakantista vihkoa olen aloittanut tuunaamaan tämän kuukauden alussa ja siitä on tarkoitus tulla päiväkirja, johon kirjoittelen tuntemuksiani tarkemmin. Kiinan löytöni on vielä vähän suunnittelu vaiheessa, mitä minä sinne laitan. Näistä kahdesta uudemmasta suunnitelmastani ehkä jossakin tulevissa päivityksessä lisää.

P:S Pyydän anteeksi mutta jostain syystä tietokoneeni ja puhelimeni kamera eivät meinaa suostua yhteistyöhön ja kuvat kääntyilevät vähän kuinka sattuu. (Voihan syynä osittain olla myös koneiden käyttäjässä.)

1 kommentti:

  1. Hienoja, eihän noihin malta mitään kirjoittaa!! :) Pyörittele kuvat puhelimessa ensin niin että ovat haluamallasi mallilla ennenkuin siirrät koneelle, ehkä sitten pysyvät haluamallasi mallilla :)

    VastaaPoista