torstai 7. toukokuuta 2015

Kortteja

Jos olen tehnyt paljon villasukkia niin on noita korttejakin tullut tehtyä jokunen. Olen joka asiassa sellainen , kun innostun jostakin asiasta niin se menee aina hulluuteen asti.

Ensi vuonnahan ikäryhmäni täyttää pyöreitä vuosia, jos lähettäis mahdollisimman monelle onnittelukortin. Olen nytkin saanut aikaiseksi lähetettyä jokusen onnittelukortin.

Tykkään kokeilla aina uusia tekniikoita ja ideoita kortteihin. Aina ideat ei vaan toteudu niin kuin on suunnitellut. Alla oleviin kortteihin olen kokeillut erilaisia stansseja, leimoja, valmiita leikekuvia, origameja, kohokuviointia, kuvien värittämistä ja kaikkea mitä olen keksinyt. Kaikkia tekemiäni kortteja en toki viitsinyt kuvata, koska niitä on tehtynä pieni laatikollinen.






























Nyt olen keksinyt seuraavan "typerän harrastuksen" eli värityskirjan värittäminen. En kuitenkaan onneksi ole läheskään ainoa, koska aikuisten värityskirjat on loppuneet monestakin kaupasta. (En siis väritä lasten värityskirjan palloja ja nalleja)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti